16 mars 2020
Mot bakgrund av pågående spridning av coronavirus (covid-19) har vi skalat upp vår digitala kapacitet till att omfatta alla våra verksamhetsgrenar och samtliga medarbetare. På så sätt säkrar vi tillgången till våra tjänster för dig som kund och klient.

Nu finns alla våra tjänster och medarbetare tillgängliga online.
Mot bakgrund av pågående spridning av coronavirus (covid-19) har vi skalat upp vår digitala kapacitet till att omfatta alla våra verksamhetsgrenar och samtliga medarbetare. På så sätt säkrar vi tillgången till våra tjänster för dig som kund och klient.
Våra fysiska mottagningar är öppna för besök och följer naturligtvis strikta hygienprotokoll.
Alla medarbetare med luftvägssymtom (men som är friska i övrigt) kommer att ta emot dig digitalt hemifrån och vi uppmanar klienter med symtom att boka om sin tid till ett digitalt besök. Vi uppmanar också klienter som tillhör en identifierad riskgrupp att boka om sina fysiska besök till digitala.
Så här når du oss digitalt:
För att träffa oss digitalt laddar du ner vår app PBMonline (iOS och Android) och loggar in med BankID.
Du kan också logga in för behandling via webben. Klicka bara på ikonen Våra digitala tjänster högst upp till höger på den här sidan.
Handledning, utbildning och konsulttjänster:
Din kontaktperson kommer att anpassa en digital lösning till dina behov och förutsättningar.
Vi håller oss noggrant uppdaterade och återkommer med information om situationen förändras.